domingo, 24 de febrero de 2013

Rosas a Rosalía


Astros y fuentes y flores, no murmuréis de mis sueños
sin ellos, ¿cómo admiraros y cómo vivir sin ellos?





Naceu o 24 de febreiro de 1837 ...

Sempre Rosalía , xograresa e feminista na sombra. 
Sempre Rosalía, muller  paxaro e estrela.  
Sempre Rosalía: Ti en Nós



NEGRA SOMBRA

Cando penso que te fuches
negra sombra que me asombras,
ó pé dos meus cabezales
tornas facéndome mofa.

Cando maxino que es ida,
no mesmo sol te me amostras,
i eres a estrela que brila,
i eres o vento que zoa.

Si cantan, es ti que cantas,
si choran, es ti que choras,
i es o marmurio do río
i es a noite i es a aurora.

En todo estás e ti es todo,
pra min i en min mesma moras,
nin me abandonarás nunca,
sombra que sempre me asombras.







2 comentarios:

  1. *___* sin palabras*___*

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Unha xograresafebrero 26, 2013

      Luciia, onde non chegan as palabras está a linguaxe do silencio que tamén é expresiva, ou a linguaxe dos iconos :). Ou a linguaxe poética, como a de Rosalía. Ante a beleza, as veces todos nos quedamos sen palabras.
      Esta Sombra de Rosalía sempre me asombra, e tamén me deixa sen palabras, como a ti:)

      Eliminar